Звіт директора Опорівського НВК І-ІІ ступенів
Звіт директора Опорівського НВК І – ІІ ст.
Як директор школи, у своїйдіяльностіпротягомзвітногоперіоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778, посадовимиобов’язками директора школи, законодавствомУкраїни, іншиминормативними актами, щорегламентують роботу керівниказагальноосвітньогонавчального закладу.
Загальна інформація про школу
Будівля школи прийнята в експлуатаціюу 1959 р. У 2019-2020 навчальному році нараховується25педагогічних працівники ( з них-2 сумісники) В школі 9 працівників з числа обслуговуючого персоналу. 2- прибиральниці, 2 сторожа (0.5ст.), річний опалювач –
1 ст.,завгосп – 1 ст.; помічник вихователя – 1; (декретна відпустка);робітник з комплексного обслуговування та ремонту будинків- 1 ст.; секретар – 0.5 ст. В закладі на початку навчального року навчалося 160 дітей з 1- 9 клас та 15 дітей дошкільного віку в групі «Сонечко»Протягом року вибула одна дитина з 1 класу на навчання в Дрогобицьку школу № 3.У початковій школі 4 класи, в яких навчалося 59 учнів; в 5-9 класах – 101 учень. У школі налічується 2 оплачувані кабінети - кабінет хімії; фізики; створений кабінет інформатики , де налічується 11(13) комп’ютерів з них 8 потрібно замінити на нові,бо вони застарілі( 6 комп’ютерів 2002 р. були закуплені відділом освіти Дрогобицької РДА,
7 – надано благодійно підприємством « Леоні».2 – потребують оновлення.
Бібліотечний фонд:
Загальний фонд бібліотеки на кінець навчального року становить 11 889 грн
Кадрове забезпечення
Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. У 20192020 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100%.
По якісному складу педагогічних працівників наша школа має такі показники: «вчителів –методистів» – 1,вища категорія – 16;«старших вчителів» – 11;
- «Спеціаліст І категорії –1
- «Спеціаліст ІІ категорії –3
- «Спеціаліст» 3
1 працівник має 11 кваліфікаційний розряд
У 2019-2020 навчальному році атестувалося 8 учителів. За результатами атестації
1педпрацівник Кісера Л.В.встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії»,
1 педпрацівник встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії»,
5 педпрацівників –проатестовано на відповідність раніше присвоєній
кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» тапідтвердження педагогічного звання «Старший вчитель»
1 педпрацівник –проатестовано на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії»
2 адміністративні працівники проатестовані на « відповідність займаній посаді»
Кількість педагогічних працівників
|
2017- 2018
|
2018- 2019 |
2019- 2020
|
20-30 років |
4 |
3 |
4 |
31-40 років |
3 |
3 |
3 |
41-50 років |
9 |
9 |
7 |
51-55 років |
4 |
5 |
5 |
56-60р. |
5 |
5 |
1 |
60-70р. |
|
|
4 |
Від 70р. |
|
|
1 |
Якісний склад вчителів за педагогічним стажем
Кількість педагогічних працівників |
2017- 2018 |
2018- 2019 |
2019- 2020 |
До 3 років |
2 |
2 |
3 |
3-10 років |
3 |
3 |
3 |
10-20 років |
3 |
3 |
3 |
Понад 20 років |
17 |
17 |
16 |
Забезпечення обов’язковою освітою
Всі учні школи з метою забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, були охоплені навчанням в закладах різних типів. Щорічно складаються і впорядковуються списки дітей від народження до 18 років.
Всі учні школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі).
З метою забезпечення належних умов для здобуття повної загальної середньої освіти,за медичними показами згідно “Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладів” було організовано педагогічний патронаж для учнів: Стецишин Д. ( 1 кл.) ,Кельман Яни( 6 кл.)
Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими учнями, членами учнівської ради, вчителями. Єдиним документом, що підтверджує пропуски занять по поважній причині є довідка від лікаря ; на 1 день дозволяється записка від батьків.
Результативність навчально-виховного процесу
Результати праці – це основний показник діяльності навчального закладу. Одним з найважливіших результатів є якість навчання.
За результатами 2019-2020 навчального року учні 3-9 кл. закінчили школу на
І рівня(1-3б.) -18(13%); ІІ рівня( 4-6б) - 48(36%); ІІІ (7-9)- 52 (38%); ІV( 10-12)- 18(13%)
- По закінченню 9 класу 4 учнів отримають свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою
Учні школи були активними учасниками Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Маємо 13 переможців
Переможцями районних олімпіад стали:
- Математика ( 8 кл.) Мисишин Марта –ІІ місце ( Стецко Г.В.)
(9 кл.) Чушак Христина – ІІ місце ( Годзь В.К.)
Хімія
(9 кл.) Чушак Христина – ІІ місце ( АндрусівО.М..)
Англійська мова
( 9 кл.) Мисишин Олена–ІІ місце ( Вергун І.І.)
Фізика
- ( 8 кл.) Мисишин Марта –ІІІ місце ( Назар І.С.)
- Українська мова
(9 кл.) Зимин Олеся І- місце – (Музика М.В.).
(8 кл.) Мисишин Марта – ІІІ –місце (Музика М.В.)
Географія
( 8 кл.) Бойко Лев – ІІ – місце – (Генсьор Ю.С.)
(9 кл.) Мисишин Олена–ІІІ місце
- Християнська етика
(8 кл.) Гавриляк Юлія – ІІ місце ( Стецко Г.В.)
- Інформаційні технології
(8 кл.) Мисишин Марта – І – місце
(9 кл.) Чушак Христина – ІІ – місце (Лозинський А.Р.)
- Німецька мова
(9 кл.) Мисишин Олена – ІІ – місце ( Паращак У.Р.)
За підсумками ІІ туру Всеукраїнських учнівських олімпіад наша школа займає ІІ місце в районі серед основних шкіл .
9 клас – І – місце обласний етап конкурсу імені Т.Шевченка – Навачкевич Соломія
.
Переможцями спортивних змагань в Меденицькому ОТГ стали наступні учні:
- з шахів ( ІІІ місце) - Зимин Олеся, Костів Андріан, Михаць Роман, .;
- настільного тенісу (ІІ місце)- Бойко Лев, Сарай Мар’ян. Костів А. Чушак Х, Стецишин Х.;
- легка атлетика (ІІ місце)- Садова М., Сарай М., Стахів О., Ковівчак І.,Цицик М..
У школі функціонує 6. гуртків-гурток креслення,Гурток німецької та англійської мов;
Тенісний гурток. Математичний гурток,Вокального співу.
Виховна та позакласна робота
Протягом року виховна робота проводилася згідно затвердженого річного плану за такими напрямками: національно – патріотичне виховання , правове, художньо- естетичне, родинно- сімейне, спортивно – оздоровче , екологічне, учнівське самоврядування.
У школі працює учнівське самоврядування. Було розділено громадські доручення,організовано чергування у класах, чергування по школі, участь класів у шкільних заходах, у громадському житті школи.
Усі ланки учнівського самоврядування працюють злагоджено: контролюють стан відвідування учнями занять , стан підручників ,стан класних кімнат.
Активізувалася робота по чергуванню класів – це 6-9 класи. Але ця робота поставлена не належному рівні, тому що і звіти про чергування і висвітлення результатів чергування не були систематичними і якісними. Це питання має стати одним з основних в роботі учнівського самоврядування.
Протягом 2019 – 2020 навчального року були проведені наступнізагальношкільні виховні заходи:
- свято Першого дзвоника;
- День пам'яті голодомору
- День писемності;
- День вчителя
- акції (до Дня інвалідів). «Серце до серця», « Збережемо ліс».
- Шкільна благодійна ярмарка.
- Вишкіл « Сокола»
- Конкурс строю та пісні..
- Свято «6о років рідній школі»
- Свято Миколая.
- Різдвяні канікули.
- День соборності.
- Акція « Подаруй воїну Різдвяну казку»
- День Святого Валентина
- День рідної мови.
- Тиждень вшанування пам’яті Тараса Шевченка;
- Конкурси малюнків і писанок до Великодня
- День вишиванки( онлайн)
- День останнього дзвоника
Наші учні брали участь у конкурсі « Різдвяні канікули», який відбувся на базі Меденицькій СЗШ І – ІІІ ст.
Учительський , учнівський колективи школи стали активними учасниками благодійної акції : « Допоможи воїнам АТО» . Зібрано та передано бійцям посилки- подарунки з солодощами, засоби особистої гігієни,а також листівки та малюнки.
Здійснені екскурсії в у м. Дрогобич, Київ- Канів.
У зв’язку з карантином з 13 березня по 29 травня 2020року навчальний процес проводився з використанням технологій дистанційного навчання. У своїй діяльності вчителі створили спільноту у Месенджері, Вайбері
- освітній проєкт « На урок»( перегляд відеоуроків, презентацій)
- відео уроки , майстер – класи на відео хостингуYouTube
- ТВ Всеукраїнська школа онлайн УНІАН, Рада, 5 канал або ZIK
- Веб сервіс «Google Classroom»
Індивідуальні консультації для батьків та учнів в онлайн – режимі.
Правовиховна робота.
Правовиховна робота в навчальному закладі спланована та проводиться на належному рівні. У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:
- тематичні класні години ,
- бесіди на правову тематику.
- виставка літератури на правознавчу тематику;. ( Федуняк , , Чушак )
- конкурс на правознавчу тематику1-4 кл. ( кл.кер.)
- тиждень правових знань; ( Скорик , Чушак)
- рольові ігор заняття (Бура О.І.)
Практичним психологом школи регулярно і ефективно проводяться бесіди та діагностичні дослідження з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, зокрема тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Проте, за рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх учніш коли відсутні.
Контрольно-аналітична робота
Контрольно-аналітична робота є невід’ємною складовою роботи адміністрації закладу і проводиться з метою надання методичної допомоги педагогічним працівникам.
Згідно плану роботи на рік контролю підлягала робота:
- вчителів, що атестуються;
- стан виховної роботи в 58 класах;
- стан викладання та рівень навчальних досягнень з хімії. біології, англійської мови,
- математики, фізики.
- організація індивідуального навчання;
- стан ведення учнівських зошитів;
- стан ведення щоденників учнів 24 класів;
- стан ведення класних журналів, особових справ учнів, обліку запису інструкцій з техніки безпеки;
- виконання навчальних програм та планів;
- перевірка навичок читання в початкових класах;
- організація та проведення спецкурсів, курсів за вибором, факультативів;
- організація повторення навчального матеріалу з предметів іваріантної складової;
- директорські контрольні роботи;
Результати перевірки були висвітлені в довідках і узагальнені наказами по школі, рішеннями нарад при директору, педагогічних рад, донесені до відома вчителів, розроблені шляхи усунення недоліків перевірки.
Співпраця з батьками
Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес і оскільки це спільна справа сім’ї і школи, то звичайно велика увага приділяється роботі з батьками. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.
Фінансово-господарська діяльність
Реалізовано проект « Капітальний ремонт фасаду в Опорівському НВК І – ІІ ст.» у серпні місяці 2019р., на суму 296 521 грн.( кошти фізичних осіб – 35 500 грн; робота відповідно до акту нефінансового внеску 24 152 грн; внесок Меденицької ОТГ- 88 869; кошти обласного бюджету- 148 000 грн)
Проведено поточний ремонт у трьох класних кімнатах на суму 191 000 грн.
В цьому навчальному році нагальним постало питання у проведенні капітального ремонту покрівлі школи. Брали участь у обласному конкурсі проєктів місцевих ініціативу Львівській області на 2020- 2025 роки (мікропроєкті) «Капітальний ремонт частини даху Опорівського НВК І – ІІ ст.»на суму 299 850 грн. ( кошти фізичних осіб – 30 000 грн, робота, матеріали 25 532 грн, кошти спонсора – 20 000 грн, внесок Меденицької ОТГ – 76 318;кошти обласного бюджету- 148 тис.) стали переможцями . Реалізовано у травні місяці 2020 року цей проєкт.
Придбано протипожежне рятувальне, захисне обладнання – вогнегасники ВП ( 10 шт.) ,протипожежні щити( 2 шт.), рукав пожежний,кріплення для вогнегасника , попереджувальні знаки( 2 шт.), кошми (2 шт.)
У поточному році закуплено комп’ютерне для учнів 1 класу ( проектор,інтерактивна дошка,кронштейн для проектора) та мультимедійне (ноутбук, принтер, ламінатор) обладнання для НУШ та шкільне приладдя (стільці -12 шт.,стінка дитяча з 3-х елементів( 2 шт,), стіл одномісний- 12 шт.), дидактичний матеріал.
-Закуплено деззасоби ,
-виділено 40л бензину А -92 для порізки дров та косіння трави на території школи.
У минулому році було виділено Меденицькою селищною радою 20 тис. грн. на поточний ремонт школи .Було закуплено:
- виділено 19 164 грн на придбання ринви,встановлено у початковому корпусі
- встановлено дашки над початковим корпусом та корпусом , де навчаються діти з 59 кл.
Проблеми нагальні:
- капітальний ремонт приміщень їдальні , харчоблоку;
- капітальний ремонт покрівля даху;
- утеплення фасаду школи;
- провести поточний ремонт підлоги у трьох класних кімнатах;
- викласти бруківку на шкільному подвір’ї
- огородити територію школи.