ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Меденицький інклюзивно-ресурсний центр» Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області
1. Найменування і місцезнаходження установи:
• комунальна установа «Меденицький інклюзивно-ресурсний центр» Меденицької селищної ради. Село Опори Дрогобицький р-н, Львівська область, вул. Перемоги 34. 82164
2. Умови оплати праці:
- Посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями, надбавки та доплати відповідно до постанови КМУ №373 від 20.03.2011, постанови КМУ № 78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до постанови КМУ «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.
- на оплату праці директора ІРЦ розповсюджуються умови, передбачені Законом України «Про освіту» в частині оплати праці педагогічних працівників.
Директор ІРЦ призначається за конкурсом на заміщення вакантної посади строком на п’ять років. Права, обов’язки і відповідальність директора ІРЦ, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
Вимоги до посади:
- вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
- стаж роботи за фахом не менше трьох років;
- знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»;
- володіння навиками підготовки ділових документів, досвід та вміння працювати з людьми;
- вільне володіння державною мовою, володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.
Документи подаються до відділу освіти, культури, молоді та спорту Меденицької селищної ради до з 27 жовтня по27 листопада 2023 року з пн. – пт. 11.00-15.00 з 13.00-14.00 – обідня перерва.
Перелік документів:
- копію паспорта громадянина України;
- письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
- копію трудової книжки;
- копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- письмова згода на збір та обробку персональних даних;
- заповнену особову картку працівника (форма П-2).
Конкурс складається з двох етапів: кваліфікаційних іспит та співбесіда (в приміщенні Меденицької селищної ради). Дати проведення іспитів 15.12.2023 року
Кваліфікаційний іспит для директора ІРЦ проводиться за напрямами:
- знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;
- знання основ спеціальної педагогіки;
- знання основ управління діяльністю ІРЦ.
Іспит складається з 6-ти питань за напрямками, у вищезазначених пунктах. Загальний час для проведення іспиту становить не більш, як 1 год. 20 хвилин.
Контактна особа – Ільницький Володимир Михайлович, головний спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту (067-154-3716).
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- Основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.
- Конституційне право на освіту.
- Повноваження органів місцевого самоврядування в галузі освіти.
- Визначення термінів: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, індивідуальна програма розвитку, корекційно-розвиткові послуги (допомога), особа з особливими освітніми потребами, універсальний дизайн у сфері освіти.
- Право громадян на освіту.
- Прийняття рішення про відкриття інклюзивних класів/груп у закладі освіти.
- Створення умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти.
- Порядок зарахування дітей з особливими освітніми потребами у заклад освіти.
- Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.
- Порядок організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти.
- Які умови повинні бути створені для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти?
- Яка кількість (вихованців) повинно бути в інклюзивному класі/групі?
- Особливістю освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами є його корекційна спрямованість.
- Здійснення психолого-педагогічне супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
- Складання індивідуальної програми розвитку для дитини.
- Відповідно до яких документів здійснюється освітній процес у класах/групах з інклюзивним навчанням.
- Які послуги надаються особам з особливими освітніми потребами.
- Склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.
- Завдання та принципи діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
- Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
- Причини порушень психофізичного розвитку.
- Пояснити термін «діти з особливими освітніми потребами» (вказати, які діти належать до вказаної категорії і в чому полягають їхні особливі освітні потреби).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням опорно-рухового апарату.
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням слуху (глухих та зі зниженим слухом).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням зору (сліпих та зі зниженим зором).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням мовлення (в т. ч. з дислексією).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
- Психолого-педагогічна допомога дітям з порушенням емоційно-вольової сфери.
- Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
- Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
- Індивідуальне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку як форма організації корекційно-педагогічного процесу.
- Проблеми соціалізації, соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку.
- Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
- Просвітницько-педагогічна робота з батьками дітей, які мають порушення психофізичного розвитку
- Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
- Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП, для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ УПРАВЛІННЯ І ДІЯЛЬНІСТЮ НКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
- Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання МОН.
- Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання засновника.
- Правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.
- Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.
- Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
- Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
- Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.
- Матеріально-технічна база інклюзивно-ресурсного центру.
- Фінансово-господарська діяльність інклюзивно-ресурсного центру.
- Кадрове забезпечення інклюзивно-ресурсного центру.
- Корекційно-розвиткова робота як складова інклюзивного навчання.
- Співробітництво та основні принципи командного підходу.
- Спрямованість психолого-педагогічної допомоги інклюзивно-ресурсного центру.
- Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
- В якому разі проходить повторна комплексна оцінка діяльності центру.
- Вимоги до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
- Якими нормативно-правовими документами регламентується робота інклюзивно-ресурсного центру.
- Методи управління закладом.
- Функції управління закладом.
Іспит складається з 6-ти питань за напрямками, які вищезазначені.
Загальний час для проведення іспиту становить не більш, як 1 год. 20 хвилин.
Кандидати, які за результатами конкурсу набрали 6 балів, допускаються до співбесіди.
Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам професійної компетентності кандидата та до відповідних обов’язків.
Примірні питання для співбесіди
1. Розкажіть про себе.
2. Як Ви дізналися про вакансію?
3. Що Вам відомо про органи місцевого самоврядування ?
4. Чому ми маємо взяти на роботу саме Вас?
5. Назвіть свої позитивні та негативні якості.
6. Яке Ваше головне професійне досягнення ?
7. Де Ви бачите себе через 5 років?
8. Що Ви хочете отримати від нової роботи?
9. Розкажіть про найскладнішу ситуацію та як Ви з неї вийшли.
10. Як справляєтеся від стресових ситуацій?
11. Чим займаєтеся у неробочий час?
12. Як Ви себе організовуєте?
13. Запитання на кмітливість.
14. Інші запитання.