Меденицька селищна рада
Львівська область, Дрогобицький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 00037-Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання

Дата: 27.10.2023 09:55
Кількість переглядів: 239

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконкому

Меденицької селищної ради

 

Селищний  голова                                                М.Живчин

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

00037-Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання

 

1

 Орган, що надає послугу

 

 Меденицька селищна рада Дрогобицького району Львівської  області

Адреса: смт. Меденичі, вул. Незалежності, 52

Телефон: 03244-70507

Веб-сайт: https://medenycka-gromada.gov.ua/

Електронна пошта: medenychi.rada@ukr.net

Режим роботи:

Понеділок – п’ятниця: 09.00 – 18.00

Обідня перерва: 13.00 – 14.00

Субота, неділя – вихідні дні

 

2

Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)

Центр надання адміністративних послуг Меденицької селищної ради Дрогобицького  району Львівської області

 

Львівська область, Дрогобицький  район, смт. Меденичі, вул.Шкільна, 16.

 

Електронна адреса: cnap.medenyckaotg@gmail.com

Телефон: (03270) 47-05-77.

 

Дні тижня

Прийом громадян

понеділок

09.00 – 16.00

вівторок

09.00 – 20.00

середа

09.00 – 16.00

четвер

09.00 – 16.00

п’ятниця

09.00 – 16.00

субота

вихідний

неділя

вихідний

 

3

 Інформація про віддаленні робочі місця ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

 Віддалені робочі місця

адміністраторів  Центру надання адміністративних послуг Меденицької селищної ради

Графік роботи:

Понеділок - п’ятниця з 09.00 до 16.00

Перерва на обід 13:00 до 14:00

Субота, неділя – вихідні дні

Адреса ВРМ: с. Летня, вул. Б.Хмельницького, 76

Тел.: 4 75 515

Адреса ВРМ: с. Опори, вул. Перемоги, 34

Тел.: 4 78 333

 

4

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

1) заява

2) паспортний документ (у разі особистого звернення);

3)свідоцтво про народження (у разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дітей віком до 14 років);

4) документ або відомості, що підтверджують сплату адміністративного збору;

5) військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

6) рішення про оформлення документів для виїзду за кордон на постійне проживання, прийняте відповідним територіальним органом ДМС, або рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном, прийняте відповідною закордонною дипломатичною установою України, у разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи у зв’язку з оформленням їй документів для виїзду за кордон на постійне проживання/залишення на постійне проживання за кордоном.

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Подання заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком до 14 років або особи, визнаної судом обмежено дієздатною або недієздатною, здійснюється одним із батьків або інших законних представників за згодою іншого з батьків або законних представників.

Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком від 14 до 18 років здійснюється за згодою її батьків або інших законних представників чи одного з них, крім випадку зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання такої дитини у гуртожитку закладу освіти у період чи після закінчення навчання.

Іноземець чи особа без громадянства подають до органу реєстрації заяву про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) у зв’язку з припиненням підстав для перебування на території України. До заяви додається паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні, у тому числі строк дії яких закінчився.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.

У разі усиновлення дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, якщо при цьому змінюється прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) дитини, зняття з реєстрації місця проживання такої дитини здійснюється за заявою органу опіки та піклування за попереднім прізвищем, власним ім’ям, по батькові (за наявності).

Заява, передбачена пунктом 1) може бути подана в електронній формі засобами Порталу Дія. У такому випадку документи до заяви не додаються. Заява формується засобами Порталу Дія у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту відповідно до відомостей, передбачених формою заяви Заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) в електронній формі подається особою віком від 14 років особисто та засвідчується її електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Задеклароване/зареєстроване місце проживання дитини віком до 14 років може бути знято за заявою одного з батьків, поданою в електронній формі з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дитини віком до 14 років підтверджується електронними підписами батьків, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів, у разі подання заяви в електронній формі або за письмовою згодою другого з батьків, що надається у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Оплата адміністративного збору здійснюється за допомогою засобів Порталу Дія під час формування заяви перед її поданням.

При цьому документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, до заяви не додається.

У визначених законодавством випадках, зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) здійснюється на підставі:

1) рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житло або права користування житлом, про виселення, про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою (у такому випадку адміністративний збір не сплачується);

2) свідоцтва про смерть або відомостей про державну реєстрацію смерті з Державного реєстру актів цивільного стану. У таких випадках датою зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи є дата видачі свідоцтва про смерть або дата здійснення актового запису про смерть особи;

3) повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспортного документа померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

4)заяви власника житла про зняття особи із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування).

У разі звернення до органу реєстрації разом із заявою власника житла про зняття особи (осіб) із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) власник житла подає:

1) документ, що посвідчує особу (у разі особистого звернення);

2)документ, що підтверджує право власності на житло, в якому задекларовано/зареєстровано місце проживання (перебування) особи (осіб), що знімається.

У разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за заявою власника житла більше однієї особи до органу реєстрації подаються заява та документ або відомості, що підтверджують сплату адміністративного збору, окремо щодо кожної особи.

Така заява може бути подана лише повнолітньою особою або законним представником малолітньої дитини.

Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи за заявою співвласника житла здійснюється за згодою іншого співвласника житла, яка надається особисто або через представника та підтверджується підписом такого співвласника або його представника у заяві.

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

1) документ, що посвідчує особу законного представника (представника);

2)документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (представника), крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини.

 

5

Оплата (при потребі вартість і банківські реквізити)

Адміністративний збір:

- у разі звернення особи протягом встановленого законом строку (30 календарних днів після знаття з реєстрації місця проживання. При реєстрації новонароджених дітей – протягом 3 місяців з дня реєстрації народження) — у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу.

Відповідно до пункту 4 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких  законодавчих актів України» від 06.12.2016р. №1774-VIII : мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг.
До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

 

6

Результат надання послуги

1.Внесення відомостей про зняття з реєстрації місця проживання до документа, що посвідчує особу (згідно п.2. переліку документів).

2. Довідка про зняття з реєстрації місця проживання - у разі зняття з реєстрації місця проживання особи віком до 16 років, документованої паспортом громадянина України зразка 2015 року (у формі картки).

7

Строк надання послуги

У день безпосереднього звернення особи чи в день подання особою або її представником документів

8

Спосіб отримання відповіді (результату)

Особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи). Після отримання дзвінка або sms-повідомлення на залишений контактний номер телефону

9

Підстави для відмови

1. Особа не подала документів або інформації, необхідних для зняття з реєстрації місця проживання;

2. Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;

3. Для зняття з реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

Рішення про відмову в знятті з реєстрації місця проживання приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику.

10

Акти законодавства щодо надання послуги

1.Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".

2. Статті 3, 6, 61, 111 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».

3.Стаття 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».

4. Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг".

5.Стаття 65 Житлового Кодексу України.

6.Статті 160, 161 Сімейного Кодексу України.

7.Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь