ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 00040- Реєстрація перебування особи
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому
Меденицької селищної ради
Селищний голова М. Живчин
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
00040- Реєстрація перебування особи
1 |
|
|
||||||||||||||||
2 |
Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги) |
Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області
Львівська область, Дрогобицький район, смт. Меденичі, вул.Шкільна, 16.
Електронна адреса: cnap.medenyckaotg@gmail.com Телефон: (03270) 47-05-77 Режим роботи
|
||||||||||||||||
3 |
|
|
||||||||||||||||
4 |
Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них |
1. Заява (формується програмним засобом). 2. Документ який підтверджує особу: - паспорт громадянина України (для громадян України), - тимчасове посвідчення громадянина України, - посвідка на постійне проживання, - посвідка на тимчасове проживання, - посвідчення біженця, - посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, - посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, 3. Свідоцтво про народження (для громадян України, що не досягли 14-річного віку). 4. Квитанція про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу). 5. Документи, що підтверджують (залежно від ситуації): - право на проживання в житлі - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. - право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, - довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи (встановленого зразка), копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах); - проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині (встановленого зразка), видана командиром військової частини (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби).
Крім того, додатково подаються: 6. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку). 7. Заява про зняття з реєстрації місця проживання особи (встановленого зразка), у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання. 8. Довідка про реєстрацію/зняття з реєстрації попереднього місця проживання встановленого зразка (додатки 13, 16 до Правил реєстрації місця проживання): - особи, документовані паспортом громадянина України у формі картки - особи, документовані свідоцтвом про народження, які здійснювали реєстрацію або зняття з реєстрації попереднього місця проживання з 04.04.2016.
У разі подання заяви представником особи додатково подаються: - документ, що посвідчує особу представника; - документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).
Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників. У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування). У разі звернення особи для реєстрації місця проживання більше, чим через 30 днів після прибуття до нового місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП (санкція – попередження або накладення штрафу від 1 до 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). |
||||||||||||||||
5 |
Оплата (при потребі вартість і банківські реквізити) |
Адміністративний збір за реєстрацію місця проживання: - у разі звернення особи протягом встановленого законом строку (30 календарних днів після знаття з реєстрації місця проживання. При реєстрації новонароджених дітей – протягом 3 місяців з дня реєстрації народження) — у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати; - у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку — у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати; У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу. Відповідно до пункту 4 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016р. №1774-VIII : мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг.
|
||||||||||||||||
6 |
Результат надання послуги |
1.Внесення відомостей про реєстрацію місця проживання Реєстру територіальної громи. 2.Витяг про реєстрацію місця проживання. |
||||||||||||||||
7 |
Строк надання послуги |
У день безпосереднього звернення особи чи в день подання особою або її представником документів |
||||||||||||||||
8 |
Спосіб отримання відповіді (результату) |
При відвідуванні ЦНАП |
||||||||||||||||
9 |
Підстави для відмови |
1. Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстрації з реєстрації місця проживання; 2. Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація; 3. Для реєстрації/зняття з реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку. Рішення про відмову в реєстрації місця проживання приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про реєстрацію місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику. |
||||||||||||||||
10 |
Акти законодавства щодо надання послуги |
1.Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні". 2. Статті 3, 6, 61, 111 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні». 3.Стаття 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу». 5.Стаття 65 Житлового Кодексу України. 6.Статті 160, 161 Сімейного Кодексу України. 7.Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».
|